Selasa, 2 Mac 2010

Bila Senjata Makan Tuan.....

Lagi.. wakil rakyat Pakatan Rebah keluar Parti. Nampaknya, senjata makan tuan. Di saat CIFUT BABI dok tgh susun strategi nak gugurkan pertuduhan...dia saat CIFUT BABI dok tgk pikiq lepas ni nak sakit apa? Jantung ka? lumpuh ka? kemalangan ka? sambil pusing-pusing dunia cari sokongan Antarabangsa...tetiba sorang-sorang Ahli Parlimen dia Keluaq Parti. Aku rasa lepas n CIFUT BABI akan disahkan oleh Pakar Perubatan Luar Negara bahawa CIFUT BABI terkena serangan jantung..maka dengan ini CIFUT B A B I akan memohon pertangguhan lagi...

Raja Petra dalam kenyataannya di dalam Harakah Daily telah mendakwa UMNO telah membeli wakil Rakyat Pembangkang bagi membolehkan BN memperolehi kuasa dua pertiga.

Dia mendakwa UMNO berbuat demikian semata-mata untuk membolehkan persempadan semula kawasan pilihanraya dapat dijalankan.

Yang paling syok lagi, Raja Petra juga turut mendakwa "Orang di belakang 'shoping spree' membeli anggota Parlimen Pakatan Rakyat ini adalah Hamdan, sepupu Datuk Seri Najib, yang kononnya telah diberikan Kudat IPP sebagai 'cash cow' untuk membiayai 'shoping spree' ini."

Menurut lagi, Hamdan bekerja rapat dengan Special Branch (Cawangan Khas) dan Military Intelligence (Penyiasat Tentera).

"Orang hubungan beliau di Bukit Aman adalah Akril Sani manakala dalam Military Intelligence adalah Datuk Salleh," tulis Raja Petra.

"Nombor telefon Hamdan adalah +6012-279-5945," tulis Petra lagi.

Menurutnya, Hee Yit Fong, Adun DAP Perak yang meninggalkan partinya dibayar RM25 juta kerana peranan beliau untuk menjatuhkan kerajaan negeri Perak.

Namun, katanya, Tan Tee Beng, anggota Parlimen PKR dari Pulau Pinang yang baru sahaja keluar dari PKR dibayar hanya RM2 juta sahaja.

CCTV :- Dulu, Bukan Pakatan Reban ka yang dok ligan wakil rakyat BN sampai ke Taiwan semata-mata nak beli depa semua sebab nak dapatkan kuasa menubuhkan kerajaan?? tak kan Raja Petra DAH HILANG INGATAN kot??

Dulu ni la strategi Pakatan Reban..

1) Beli wakil Rakyat BN, jumlah bayar adalah seperti yang dinyatakan oleh Raja Petra iaitu ikut peranan yang dimainkan.

2)Pakatan Reban telah menugaskan seseorang untuk menguruskan "shoping spree" membeli anggota parlimen BN ketika itu.

3) Apabila mendapat kuasa dua pertiga hasil urusniaga ini, Pakatan Reban akan menubuhkan Kerajaan Pakatan Reban yang kemudianya mereka akan membuat persempanan semula kawasan pilihanraya.

4) Akhirnya akan muncul Kerajaan Pakatan Reban yang memerintah Malaysia, Sama Rata sama Rasa.


CCTV : Inilah strategi yang hendak digunakan oleh Pakatan Reban tapi GAGAL dilaksanakan disebabkan KESETIAAN para wakil rakyat BN. Alhamdulillah...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan